3 saker som jag kan leva länge på

ett litet inlägg
ett sent samtal
ett fint sms
tror aldrig jag smilat så fjantigt för mig själv som den här morgonen ^^
___________
_______________________
________________________________
en liten funderare sitter aldrig fel heller ..
.. har ni någonsin tänkt på hur härligt det är med en människa med glatt humör?!
positiv energi är något som behövs mer i vardagen
så om det är vad som behövs för att upnå total lycka så då omfamnar jag mer än gärna all glädje som kommer längs med vägen.

Kommentarer
Postat av: my

DAMPDAMPDAMPDAMPDAMP! NU är jag bättre på att höra av mig hihihihiihi :D PUSS på dig Gikiiis! ♥

2011-03-10 @ 08:09:42
URL: http://mywe.blogg.se/

kladda här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0