don't regret something that once made you smile

saknar vissa stunder, dem där härliga momentsen som man hade, en doft som alltid påminner en om det  fina som fanns eller en beröring som tar en tillbaka till vad som kändes såhärligt för stunden, saknar vad som var men ser med glädje fram emot vad som is about to be.
saknar ditt härliga garv, ditt fina smile, din humor och dina skämtsamma kommentarer, njöt inte tillräckligt av din närhet när jag hade den, suktar efter den när jag inte har den, men är det inte alltid så? man vet inte vad man har förens man förlorat det .. att man aldrig kan vara nöjd med saker oh ting, men man får väll finna sig i det man har, det som sagts, det som gjorts .. dont regret something that once made you smile .. .. I really don't, ångrar bara att du inte är vid min sida lika mycket som jag hade velat!
.
.

Kommentarer

kladda här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0